diumenge, 10 de febrer de 2013

Autodidacta




Aquesta és una nova adquisició recomanada per l’Esther de l’Atelier de l’obi, jo us recomano que doneu una volta pel seu blog, hi trobareu coses realment interessants i boniques.

Be, Modelos de punto és un llibret amb més de 300 imatges i patrons de diferents models, textures i dibuixos que podem fer amb dues agulles, els models es troben organitzats per temàtica i dins aquesta en 3 dificultats, fàcil, mitjana, i difícil.




Porto uns dies fullejant-lo i hi ha models molt bonics, un llibre de fons d’armari per tenir en compte a cada nova creació o projecte en ment.
Les explicacions són clares i senzilles i compta amb un glossari de tots els símbols dels patrons, també com podeu veure en les imatges superiors porta de regal un mini-kit de costura.



2 comentaris:

  1. Uooooo ja t'ha arribat??? Ja has probat algun punt? Jo li vaig deixar a la sòcia, jijijii però ja tinc ganes d'agafar-lo!!!

    ResponElimina
  2. agun dia descobriré qui és la sòcia!! siii el tinc des de fa una setmaneta o aixi em va arribar estant a holanda i el mateix dia que vaig arribar el vaig anar a recollir. encara no he provat, xo ja està tot ple de marcadors fluorescents per provar algun dia!, per cert, espero que no t'hagi molestat que et mencionés al post :)

    ResponElimina