dimecres, 20 de febrer de 2013

Coixí+Disney+Punt de creu=


Canviem de tècnica, avui el punt de creu és el protagonista del post, la primera tècnica que vaig aprendre sent ben petita, quan l’agulla encara era massa gran per les meves manetes, i que segueixo practicant encara ara.




El coixí que veieu és un regal que vaig fer per una persona molt especial i està brodat per les dues cares, en una el Pato Donald tocant la guitarra i amb petites caretes del Pato Donald a les cantonades.




L’altra cara del coixí, una escena més romàntica dels grans personatges de Disney, Mickey i Minnie Mouse i els dos noms brodats a dalt i baix del coixí.




Si esteu interessats en alguna de les meves creacions o teniu alguna proposta, encàrrec o idea, no dubteu en posar-vos en contacte amb mi.


1 comentari:

  1. Saps? el punt de creu crec que és una cosa que m'agradaria, mai l'he provat, però crec que ha de ser super relaxant també, si tens paciència, és clar jejeje sinó... malament :) Enhorabona per la feina que fas, no pares!!!
    petonets

    ResponElimina