divendres, 8 de febrer de 2013

Comença l’aventura.


Soc la Sarah, tinc 23 anys i m’encanten els fils, les llanes, les agulles de totes mides i formes i tots els elements de costura que pugui trobar al meu abast.
He crescut envoltada de tot tipus de teles, cintes, fils, tisores, agulles, patrons i milers de revistes de costura, mitja, ganxet, punt de creu, patchwork, etc.
M’he passat hores fent punt de creu, des de quadres fins a tovalles individuals, coixins, etc. Se cosir tant a mà com a màquina, he brodat alguna vegada i també m’enganxo al ganxet si em permeteu el joc de paraules, les agulles de mitja són dues extensions dels meus braços, he fet bufandes, mantes, jerseis i vestits...
Des de ben petita he tingut la sort d’aprendre diferents tècniques de la ma de la meva mare, entre elles les que més m’agraden son el punt de creu i la mitja, sobretot aquesta última; gaudeixo remenant cabdells de llana, elegint els colors i les textures, em passo hores buscant per la web, en revistes i publicacions, modificant models per adaptar-los als meus gustos i recopilant una llarga llista de cosetes per fer, per intentar i per millorar i omplint el meu armari amb peces fetes per mi mateixa.
Exceptuant les classes magistrals de la meva mare em considero autodidacta en el món de la costura i sobretot del teixit.



Aquest darrer any m’he dedicat moltíssim a aquesta gran afició i força gent m’ha animat a crear un blog on mostrar el que faig, el que m’agrada, el que vull fer o el que descobreixo.
Finalment els he fet cas i aquest pretén ser el primer post del meu blog, un blog que no només començo per compartir tot allò que faig, sinó per aprendre i ensenyar i sobretot per tenir un espai on reunir tot allò que faig; un recull de la meva feina feta i de les meves aspiracions. Un calaix de sastre on guardar a mode de publicacions la meva evolució, on el dia de demà pugui mirar enrere i recordar tot el que faig ara.

Dit això, espero que us agradi i que ja sigui com a passatemps o per tenir noves idees us agradi el blog.
Gràcies.

1 comentari:

  1. A veure si ara el meu comentari si que surt! jjeje noieta, que estic molt contenta que m'hagis fet cas i et llencis al món cibernètic!! endavant amb el blog ja veuras com t'obrirà noves oportunitats i experiències, i, sobre tot, gaudiras mostrant les teves cosetes! jo ja tinc ganes que pengis alguna de les teves creacions!! et dóno alguna idea, podries dir amb quines llanes i agulles ho has fet, quan temps has tardat... :p
    Felicitats i endavant!! ens llegim per facebooks i blogs jeje

    petonets

    ResponElimina