dijous, 14 de febrer de 2013

Mocador 2


Avui he rebut una visita inesperada i he aprofitat per fer aquestes fotos, el mocador el vaig fer com a regal i no en tenia fotos, però avui ha aparegut per casa i us el puc ensenyar.


Aquest cop està fet amb la qualitat MALAGA de Ovillos.com
Últimament compro les llanes en aquesta empresa, la seva web la podeu trobar aquí, la veritat és que els preus són realment bons i si elegeixes be, la relació qualitat preu és genial.


Com veieu es tracta d’una llana que forma una xarxa i a la part baixa d’aquesta hi trobem unes petites boletes o pomponets que li donen un toc diferent a les llanes enxarxades que almenys jo estava acostumada a veure.


Sabeu que més es pot fer amb aquest tipus de llana? Un vestit! Jo el vaig acabar fa un mes, i n’estic enamorada; aviat en pujo fotos!
Us imagineu com pot ser un vestit fet amb aquesta llana?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada