dissabte, 23 de febrer de 2013

Trapillo, l’última moda del ganxet.


Tornem a canviar de disciplina i ens centrem aquesta vegada amb el TRAPILLO l’última de les tendències en ganxet, però no un ganxet qualsevol, un ganxet XXL!



Avui us ensenyo una bossa de mà d’anses circulars de color vermell.
Vaig fer-lo per regalar per Nadal, un regal handmade fet amb carinyo i que el resultat final em va encantar.




Com a detall podeu veure la flor feta a ganxet, altres opcions que vaig provar van ser botons grans de fusta, fer un dibuix “brodant” amb cinta, etc. Però al final em vaig decidir per la flor de ganxet.
Que us sembla el trapillo?



Si en voleu un no ho dubteu! Poseu-vos en contacte amb mi per aquí o per Facebook.





Si esteu interessats en alguna de les meves creacions o teniu alguna proposta, encàrrec o idea, no dubteu en posar-vos en contacte amb mi.

1 comentari:

  1. Que hermosa cartera! Un trabajo artesanal tremendo!! Re lindos colores tambien!!!

    ResponElimina