divendres, 15 de març de 2013

Vestido 4!


Como os prometí hoy os muestro mi otro vestido favorito, es un vestido muy sencillo, de manga corta, pero que lo impresionante es la lana.




FILO IN FIORE de lanas Mondiale, se trata de una lana espectacular que lleva una gran cantidad de bucles de lana de diferentes colores, grosores y tacto a lo largo del hilo principal.



Como veis parecen mil flores de ahí el nombre deduzco, y el tacto es realmente increíble. Yo me paso el día tocándolo cuando me lo pongo.




Es genial para el invierno puesto que es extremadamente calentito, sin manga larga debajo no pasas nada de frio.

Que os parece? Os gusta? 

7 comentaris:

  1. Oh! Es precios! Et felicito! Bssets.

    ResponElimina
  2. Respostes
    1. Esther? em sembla que et confons!! soc la sarah! tanta feina amb els cursos et fa oblidar fins i tot els noms!!!
      gràcies!! a mi aquest m'encanta!! la llana està en més tonalitats, a mi em va enamorar aquesta.
      gràcies per passar!

      Elimina
  3. jajjaaaa era aquest el què deia abans!! sabia que aquest seria el 4!! jiji!! preciós!!

    ResponElimina
  4. Buaaa es brutal!!! M'encanta ^^ L'has fet tu?? O_O Sí és així nena ets una crack!
    //Airin

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bones Airin, si l'he fet jo. tot el que penjo al blog ho he fet jo, m'alegro que t'agradi i moltes gràcies!! ^^

      Elimina